I kontrolltöö hindamismudel


MAJANDUSÕPETUS

2014/2015 õa

Hindamismudel

 

Kontrolltöö I ÄRIIDEE

 

I Kirjalike tööde hindamine

 

Hinne Kiriteerium 1Sisu ja teksti ladusus 

Kriteeriumi kaal 60%

Kriteerium 2Vormistus ja kirjaveadKriteeriumi kaal 15% Kriteerium 3Õppekeel ja eetika 

Kriteeriumi kaal 20%

Kujundav hindamine 

Kriteeriumi kaal 10%

Parandamise võimalus(parandamine 1 hindepalli võrra)
5 Äriidee kirjeldus vastab äriidee skeemile,tekst loogiline ja ladus;sõnavara on rikkalik, lauseehitus ja sõnakasutus korrektne ja arusaadav,

õpitulemus on saavutatud 90-100% ulatuses.

 

Esineb- 3-5 kirjaviga 100 sõna kohta.Vormistus vastab kirjalike tööde vormistamise nõuetele 90-100% ulatuses. Töö on esitatud tähtajaliselt;töö on esitatud kursuse õppekeeles,  Õpetaja toob välja õpilase tugevad küljed, töö originaalsuse, õpilase arengu võrreldes varasemate töödega Pole vajalik
4 Äriidee kirjeldus vastab üldiselt äriidee skeemile,tekst loogiline ja küllaltki sidus, sõnavara on lihtne; lauseehituses on ükskuid vigu;Õpitulemus on saavutatud 75-89% ulatuses.

 

Tekst ladus, võib esineda üksikuid kirja- ja keelevigu, mis ei häiri tekstist arusaamist,Vormistus vastab kirjalike tööde vormistamise nõuetele 75-89% ulatuses. Töö on esitatud kuni 3-päevase hilinemisega;töö on esitatud kursuse õppekeeles,  Õpetaja toob välja tugevad küljed, viitab vigadele,Õpilane arutleb/analüüsib oma vigu ja annab oma arengule hinnangu. Õpetaja nõustub kui õpilane soovib
3 Äriidee kirjeldus ei vasta kohati äriidee skeemile – puudub äriidee ühe osa kirjeldus;sõnavara kesine,Õpitulemus on saavutatud 50-74% ulatuses.

 

Tekstist raske aru saada, rahuldav keelekasutus;esineb palju kirja- ja keelevigu, kuid teksti mõte on siiski enamasti arusaadav;Vormistus vastab kirjalike tööde vormistamise nõuetele 50-74% ulatuses. Töö on esitatud hilinemisega 4-10 päeva;töö on esitatud kursuse õppekeeles, kuid sõnad seosetud ja lauseehitus ebakorraktne;töö on üle 20% kopeeritud, esinevad vaid üksikud viited allikatele; kasutatud allikaid vaid üks; Õpetaja toob välja tugevad ja nõrgad aspektid töös ja toob välja olulisemad vead, võrdleb arengut võrreldes varasemate töödega,Õpilane arutleb/analüüsib oma vigu ja annab oma arengule hinnangu. Jah, kui õpilane motiveerib vajadust vead parandada või toob välja põhjused, miks esitatud töö polnud nõutud tasemel
2 Äriidee kirjeldus ei vasta äriidee skeemile – puudub kahe või kolme äriidee osa kirjeldus;Õpitulemus on alla 50%.  Tekstist on raske aru saada, tekst halvasti struktureeritud, mistõttu teksti mõttest arusaamine nõuab lugejapoolset pingutust;palju eri tüüpi keele- ja/või kirjavigu;Vormistus vastab kirjalike tööde vormistamise nõuetele alla 50% ulatuses. Töö on esitatud hilinemisega üle 10 päeva;töö on esitatud kursuse õppekeeles, kuid sõnad seosetud ja lauseehitus ebakorraktne , ilmselt on kasutatud arvuti(google)-tõlget, töö pole koostatud õppekeeles,töö on üle 40% kopeeritud Õpetaja toob välja olulisemad vead,Õpilane arutleb/analüüsib oma vigu ja annab oma arengule hinnangu. Jah, kohustuslik parandada, kohustus tulla konsultatsioonitundi
1 Äriidee kirjeldus ei vasta äriidee skeemile – puudub kolme või enama äriidee osa kirjeldus;õpitulemused pole saavutatud, Tekstist on raske aru saada, tekst halvasti struktureeritud, mistõttu teksti mõttest arusaamine nõuab lugejapoolset pingutust;palju eri tüüpi keele- ja/või kirjavigu;Vormistus vastab kirjalike tööde vormistamise nõuetele alla 20% ulatuses. Töö on esitatud hilinemisega üle 10 päeva;töö pole kursuse õppekeeles,töö on üle 50% kopeeritud, Õpilane arutleb/analüüsib oma vigu ja annab oma arengule hinnangu. Jah, kohustuslik parandada, kohustus tulla konsultatsioonitundi
0 Äriidee pole esitatud tähtajaks Töö pole tähtajaks esitatud töö pole esitatud,töö on plagiaat,töö koostamisel pole allikatele viidatud, Õpilane arutleb/analüüsib oma vigu ja annab oma arengule hinnangu, põhjendab kontrolltöö esitamise hilinemist Jah, kohustuslik töö esitada, kohustus tulla konsultatsioonitundi

Lisa kommentaar