MAJANDUSÕPETUS
2014/2015 õa
Hindamismudel
Kontrolltöö I ÄRIIDEE
I Kirjalike tööde hindamine
Hinne | Kiriteerium 1Sisu ja teksti ladusus
Kriteeriumi kaal 60% |
Kriteerium 2Vormistus ja kirjaveadKriteeriumi kaal 15% | Kriteerium 3Õppekeel ja eetika
Kriteeriumi kaal 20% |
Kujundav hindamine
Kriteeriumi kaal 10% |
Parandamise võimalus(parandamine 1 hindepalli võrra) |
5 | Äriidee kirjeldus vastab äriidee skeemile,tekst loogiline ja ladus;sõnavara on rikkalik, lauseehitus ja sõnakasutus korrektne ja arusaadav,
õpitulemus on saavutatud 90-100% ulatuses.
|
Esineb- 3-5 kirjaviga 100 sõna kohta.Vormistus vastab kirjalike tööde vormistamise nõuetele 90-100% ulatuses. | Töö on esitatud tähtajaliselt;töö on esitatud kursuse õppekeeles, | Õpetaja toob välja õpilase tugevad küljed, töö originaalsuse, õpilase arengu võrreldes varasemate töödega | Pole vajalik |
4 | Äriidee kirjeldus vastab üldiselt äriidee skeemile,tekst loogiline ja küllaltki sidus, sõnavara on lihtne; lauseehituses on ükskuid vigu;Õpitulemus on saavutatud 75-89% ulatuses.
|
Tekst ladus, võib esineda üksikuid kirja- ja keelevigu, mis ei häiri tekstist arusaamist,Vormistus vastab kirjalike tööde vormistamise nõuetele 75-89% ulatuses. | Töö on esitatud kuni 3-päevase hilinemisega;töö on esitatud kursuse õppekeeles, | Õpetaja toob välja tugevad küljed, viitab vigadele,Õpilane arutleb/analüüsib oma vigu ja annab oma arengule hinnangu. | Õpetaja nõustub kui õpilane soovib |
3 | Äriidee kirjeldus ei vasta kohati äriidee skeemile – puudub äriidee ühe osa kirjeldus;sõnavara kesine,Õpitulemus on saavutatud 50-74% ulatuses.
|
Tekstist raske aru saada, rahuldav keelekasutus;esineb palju kirja- ja keelevigu, kuid teksti mõte on siiski enamasti arusaadav;Vormistus vastab kirjalike tööde vormistamise nõuetele 50-74% ulatuses. | Töö on esitatud hilinemisega 4-10 päeva;töö on esitatud kursuse õppekeeles, kuid sõnad seosetud ja lauseehitus ebakorraktne;töö on üle 20% kopeeritud, esinevad vaid üksikud viited allikatele; kasutatud allikaid vaid üks; | Õpetaja toob välja tugevad ja nõrgad aspektid töös ja toob välja olulisemad vead, võrdleb arengut võrreldes varasemate töödega,Õpilane arutleb/analüüsib oma vigu ja annab oma arengule hinnangu. | Jah, kui õpilane motiveerib vajadust vead parandada või toob välja põhjused, miks esitatud töö polnud nõutud tasemel |
2 | Äriidee kirjeldus ei vasta äriidee skeemile – puudub kahe või kolme äriidee osa kirjeldus;Õpitulemus on alla 50%. | Tekstist on raske aru saada, tekst halvasti struktureeritud, mistõttu teksti mõttest arusaamine nõuab lugejapoolset pingutust;palju eri tüüpi keele- ja/või kirjavigu;Vormistus vastab kirjalike tööde vormistamise nõuetele alla 50% ulatuses. | Töö on esitatud hilinemisega üle 10 päeva;töö on esitatud kursuse õppekeeles, kuid sõnad seosetud ja lauseehitus ebakorraktne , ilmselt on kasutatud arvuti(google)-tõlget, töö pole koostatud õppekeeles,töö on üle 40% kopeeritud | Õpetaja toob välja olulisemad vead,Õpilane arutleb/analüüsib oma vigu ja annab oma arengule hinnangu. | Jah, kohustuslik parandada, kohustus tulla konsultatsioonitundi |
1 | Äriidee kirjeldus ei vasta äriidee skeemile – puudub kolme või enama äriidee osa kirjeldus;õpitulemused pole saavutatud, | Tekstist on raske aru saada, tekst halvasti struktureeritud, mistõttu teksti mõttest arusaamine nõuab lugejapoolset pingutust;palju eri tüüpi keele- ja/või kirjavigu;Vormistus vastab kirjalike tööde vormistamise nõuetele alla 20% ulatuses. | Töö on esitatud hilinemisega üle 10 päeva;töö pole kursuse õppekeeles,töö on üle 50% kopeeritud, | Õpilane arutleb/analüüsib oma vigu ja annab oma arengule hinnangu. | Jah, kohustuslik parandada, kohustus tulla konsultatsioonitundi |
0 | Äriidee pole esitatud tähtajaks | Töö pole tähtajaks esitatud | töö pole esitatud,töö on plagiaat,töö koostamisel pole allikatele viidatud, | Õpilane arutleb/analüüsib oma vigu ja annab oma arengule hinnangu, põhjendab kontrolltöö esitamise hilinemist | Jah, kohustuslik töö esitada, kohustus tulla konsultatsioonitundi |